Zbyd3 gebeliğimde karnım çıktığından beri belli aralıklarla hep karnım taş gibi dik bile duramıyorum çoğu zaman bebek gerilip öyle duruyor o yüzden öyle hissediyorsunuz neresi olduğunu kestiremesem de ya kafası sırtı poposu ayakları bir şekilde bir yerlerden ittiriyor uzanıp yavaş yumuşak şekilde ovalayınca ve göbeğimi ısıtınca geçiyor benim oda kendini salıyor ben uzanınca