Rose_07 Kızlar ilk emzik hangisi olmalı 3 çeşit var. Hadi ikisi arasında gece parlama farkı olsun. E diğeri var anlamadım. Meme reddi yapmasın istiyorum. 
erikarpuz Rose_07 ultra air 2. günde verdiğimde meme reddi yaptı 20. günde tekrar verdim şu an tutuyor ama ben olsam soft alırdım daha iyi yorumları var ve gece parlaması çok güzel kullanışlı ama zifiri karanlıkta emziği bulup çocuğun ağzını bulamıyorum shshshs
Rose_07 Birde 0-2 aylık olanı varmış ama ben belki ilk ay vermem. Sıkışırsam da veririm. Annelik asla demeye gelmiyor malesef 😅
elif457_ ultrasoft olandan aldm ben yenidoğan için daha uygunmus kenar plastikleri de hassas cildi için daha uyumluymus
Rose_07 elif457_ o zaman soft mantıklı. Sadece Soothie olan düşündürdü beni. Sanki yeni alacaklara dahamı iyi olur demiştim.