busrabx Tabiki yaşar. Bende şuan 30 haftalığım hastanede yatıyorum. Rahim ağzı kısalığım var kanama şikayetiyle geldim. Benim doğumumu durdurdular ama bugün yine 30 haftalık bi kadın geldi kanamayla onu durduramadılar doğum yaptı. Bebeği de gayet iyiymiş küvezde yoğun bakıma götürüyorlardı. En fazla 3-4 hafta kalır yoğun bakımda. Riskli dönemi atlattılar artık🙏🏻 Çok dua et geçen haftalarda bir haber gördüm 240 gramlık bebeği yaşatmışlar. Allah'ın mucizesi işte🌺