Kızlar 37+4. Normalde bebek çok hareketli ama gerçekten çok hareketli büyük büyük hareketleri var. Ama bu sabah sağ tarafa toplanmış öylece duruyordu. Kahvaltı yaparken zehir ederdi ama şimdi pek hareket yok gibi . Tekmeleri vs çok minimal . Sağ tarafım da çok sert.
Şimdi sol tarafa uzandım minicik hareket var ama o büyük hareketler yok. Dünden bugüne ne değişebilir ki. Paranoya yapmak istemiyorum durum biraz daha ilerlerse acile gidicem. Tedirgin olmalı mıyım .
Ne oluyor sizce normal mi ?