aselinannesi38_ kızımın çantası hep hazır durur kapı girişinde , arabaya da kamp sandalyesi, battaniye , yedek kıyafet koyduk . Biz Ege’de yaşıyoruz geçenlerde bi deprem oldu direk montları alıp kızın çantasını alıp sokağa çıktık daha teferruatlı bi çanta yapmak lazım ama