dgngr 16 haftadan önce hissedilmez, bağırsak hareketidir diyolar ama ben hissediyo gibiyim. Öyle büyük değil ama böyle mini minnacık bi his oluyo elimi koyunca. Hatta bebek sağ tarafta. Soluma koyuyorum elimi tık yok. Ama sağda hafif bişey var gibi.
barbies dgngr ilk hamileliğimde bende 13 haftada hissetmiştim. Zayıftım oyuzden onunda etkisi oluyomuş. Bide bebeğiniz erkek mi😄 erkek bebekler erkenden hissedilir
linsmea dgngr ben de hissediyorum çok acayip bir duygu ama nadir oluyor. Büyüdükçe daha da belirginleşir🌝