21 haftalıkken detaylı ultrasona gittim ve suyumun fazla olduğunu söyledi şuan 24 haftalığım ve hala fazla korkuyorum da bebek sağlıklı görünüyor testlerim de de sorun çıkmadı Allaha şükür ama herşeyi haftasına uygun sadece boyu 2 hafta önde uzun bir bebekmiş siz yaşadınız mı deneyimlerinizi bekliyorum 🙏🏻