Kızlar merhaba ben 2.ye hamile olduğumu öğrendim ama kan testi henüz yaptıramadım devamlılığı zorunlu bir kursa gidiyorum haftaya kısmetse doktor kontrolüne de gideceğim, soracağım şey benim son adet tarihim 30 kasım ama birliktelik 6-7-11 aralıkta oldu şimdi sat göre gebelik haftası belirleniyor ya öyle olunca bugün 5+0 gösteriyor aslında daha küçüktür değil mi?
Doktora gidemediğim için zaten tedirginim adetim 1hafta geçmiş oldu bugün, gerekli testler ilaç takviyesine de başlamadım o yüzden kafama çok takıyorum