Kızlar tüp bebekle hamileyim çok kötüyüm dün gece sabaha kadar titredim kuru öksürük var öksürürken içim çıkıyor sanki kemiklerim ağrıyor çok kötü oldum portakal suyu içtim ballı limonlu çay içtim hiç fayda etmedi gece kalktım bir tane parol içtim bir şey yaparmı doktorumada ulaşamıyorum hafta sonuna geldim önerebileceğiniz bişey varmı yine parol içebilirmiyimki