mervillya demeyin ya of başınız sağolsun aşırı çok zor bi durum ben daha atlatamadım düşük stresini, Rabbim en kısa zaman da Tekrar yaşatsın bu duyguyu sağlıklı sıhhetli bi şekilde, üzülme diyemem acını sonuna kadar yaşa içinde tutma daha kötü olursun, özel değilse neden düşük yaptınız kalbi mi durdu