Meral_63 Kızlar sağlık ocağı bana d vitamini verdi bebeğime verdiğim den beri gazı oldu yada bana mı öyle geldi bilmiyorum sizde öyle şeyler oldu mu
Metlem Meral_63 evet yapıyormuş. Sağlık ocağının verdiğini kullanma bence. Doktoruna danışıp wellcare kullanabilirsin
deletedmom43191 Meral_63 sağlık ocağının verdiği içerik olarak kötü ocean kullan çoğu anne bunu kullanıyo
annekiz6141 Meral_63 bize Doktor’umuz önerdi çoğu arkadaşimda bu markayi önerdi bişey sıkıntı yasamadik 🥰
ebrudefnee Meral_63 sağlık ocağının verdiği iyi değil hem gaz yapıyor hemde içerik olarak iyi değil bizde ocean kullanmıştık o dönem
Keziban Meral_63 sağlık ocağının verdiğinin içeriği temiz olmadığı gibi çok gaz yapar ayçiçek yağı kullanılıyor. Ocean marka tavsiye ederim zeytinyagı kullanıldığı için bebekler için de rahatlık oluyor
Alya05 Meral_63 ya bende onu verdiğim gün bu bebek huzursuz oluyor durmuyor inliyor ıkınıp kırmızı oluyor daha vermem artık onu
Meral_63 Alya05 aynı benjm kızım da öyle kırmızı morarariyor ağlıyor durmuyor ağladım resmen kafayı yiyecem 🥺
adl_12 Meral_63 Canım evet o sağlık ocağının verdiği damlalar kabızlık ve gaz yapıyor ben hiç almadım bile, direkt at çöpe her iki bebegim de de “pedia d” kullandım doktorunuza sorup kullanabilirsiniz ben memnun kalmıştım
Alya05 Meral_63 haftan içi çocuk doktoruna gidecez genel muayene için o zaman yazarım artık Bide özel hastane 28 güne kadar bebeğe ücretsiz muayene ediyor bilginiz varmı ? Bende hafta içi özele götürcem bi seferliğe mahsus 🤣🤣
Alya05 Meral_63 sigortanız varsa ücretsiz sadece 50 veya 60 tl alıyorlar girş için Tahlilde alınırsa oda normalde alınmıyormuş ama alırsalarda çok az bi üçret alıyorlar
Alya05 Meral_63 belki sen orda doğum yaptn için olabilir Ben devlette doğum yaptım özele tek seferlik gidecem 🤣🤣 batmandaki araştırmada da çok iyi çocuk doktorları var. Ama özel, özel hissettiriyor 🤣