pozitifanne06 benimde beğendiğim isimler beren ve Sare anlam olarak da güzel bence, Nisa tınısı güzel ama tel başına kadın demek olduğu için anlamlı gelmemişti bana, Adenin anlamında da tartışmalar var gibi, Meryem de güzel daha klasik, bunlar dışında Sena Serra Neva miray vr baharı da beğeniyorum, son dakka listemizde olmayan bilge ismine karar verdik biz 😊