FatmanurCo Sayısını blmiyorum ama ben çok çok aldım. Hem ikili takım hem zıbın hem yandan açmalı tulum. Ayaklarıda patiklide var patiksiz de hepsi de kullanılır çk fzla alma diyenleri dinlemedm pek ilk gebeliğim nasip olursa ztn ikinci bebeğime de saklarım yani.