Kızlar benim regl günümü üç gün geçti kaçıncı günümde test yapmalıyım
eda_nrr ben 3. Gun öğrendim sizde yapabilirsiniz
eda_nrr Yapın varsa pozitifi görürsünüz 🫶
Bugün yapsan çıkar
Test yaptım reglım dört gün gecikti negatif çıktı