Fatmanurduru teraziela ilk hamileliğimde 21 kilo almıştım 🙈 o yüzden bu sefer çok korktum çünkü çok zor vermiştim ama bu hamileliğimde çok iştahım olmadı. 2 kilo daha alıp tamamlasam süper olacak 😀
teraziela nidosh valla canım doktora gittiğimde 29 haftam da 7 ayın bitmek üzere dedi 🙊🙊ben onun söylemine göre hesaplıyorum birde son adet tarihime göre de yedi bitti sekizin içindeyim 🙊🙊 ama cidden hafta ve hesap işleri karışık😂
yagmurandrmk teraziela 31+0 11. Kiloyla yola devam hiç rahatsız değilim sadece göbeğim çıktı aynı kıyafetleri giymeye devam edebildiğim için dert etmiyorum 🫣😅
teraziela yagmurandrmk Göbek fena yaaaa😂😂😂 eğilmek yerden birşey almak çorap ayakkabı giymek büyük meziyet haline geliyor 😂 illa ki kilo alınıyor takılacak bir durum değil evet veririz doğumdan sonra 🫣🙏
teraziela penbe_karisi valla bende 73 kadar gider diyorum inş daha yukarı çıkmam doğumdan sonra eritiriz bacım😂😂
1ogrencianne teraziela çok iyi bence. Ben 15. Haftadayım 500 gr falan aldım. Ama son aylarda alınıyor zaten kilo. Umarım çok kilo almadan hayırla sağlıkla bu süreç geçer. Kilolar bebeğe gitsin bizde kalmasın 😀
1ogrencianne teraziela inşallah ya son 6 senedir 62’nin altını göremedim. Belki bu doğumdan sonra veririm de 56-57’leri görürüm geri 😂
Zeliha_plt38 teraziela geçen haftaki kontrolde 62.100 çıkmıştım bu hafta 61.700 ciktim herkes alır ben veriyorum 😂
teraziela Fatmanurduru Bende ilk hamileliğimi 13 kg bitirdim bunu tahmin edemiyorum iştahım da açık🤭🤤🤗