kevsoos mlsclk evet 2 hafta oldu memnun kaldım. Biraz farklı oldu benimki kontrole diye gittik o gün yaptım😁 ama genel olarak ilgi odalar yemek vs iyi
derinbahar Merhabalar ben ilk doğumumu o hastane de yaptım şimdi ikinciye hamileyim yine orda takipliyim genel olarak memnunum