sinemmm38 Kızlar hamilelikte sırt ağrısı ile uyananlar varmı benim gibi bu normal mı yoksa romotoljik mi bilemedim sabahları sırtımın ortasındaki ağrı ile uyanıyorum fena şekilde
fatmaa51 sinemmm38 bende 12 haftalığım 2 gündür sırf agrisi var çok yoğun olmasada sol kolumda uyuşmada oluyor acaba neyden önceki düşüklerim sırt ağrısi ile oğrendigim icin çok korkuyorum bende
sinemmm38 jratilgan bel değilde o ğecti belkide sırt agrısından onun kini hissetmiyorum ama sırtmın çok şiddetli gün içinde acılıyor ama sabah çok fena