Troidlerimde sorun olduğu için endokrin doktoru Euthyrox verdi. Kaybettim. Eczanede Levotiron varmış. Depoda da yokmuş. Bugün Pazar olduğu için nöbetçi eczaneye gittim mecbur. İçtim şimdi. 13 haftalık hamileyim. Eczacı var yapay zeka aynı sorun yok dedi ama size de sormak istedim. Sorun olur mu?