Kızlar 25 haftayım sabahtan beri bel ağrım var aşırı şiddetli değil ama , korkuyorum sabah bir tepsi kaldırırken oldu gibi acilde parol yaptırdım yarın öğlem kan sonuçlarımı göstermeye gidince doktora soracağım ama doğumhaneye acile gideyim mi bekleyin bilmiyorum çok panik bir insanım