Sultan_nur Merhaba 19+3 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ve kız şuana kadar hareketlerini hissetmedim çoğu kişi bu haftalarda hissediyormuş da sizce neden olabilir
Aysetuzlu Sultan_nur Benim de ilk hamilelik 20 hafta da çok az az hissetmeye başladım normal yani canım
fatmatuncer Canım benımde kız ve ıkıncı gebelık 21 deyım daha bı kaç gündür akşamları tek tuk hıssedıyorum o derce düşün yanı ilk gebelıkde oğlumda çok erkek hıssedıyodum galıba farklı gebelıkler bırbırınden
Sultan_nur fatmatuncer ya herkes öyle söyledi bebekten bebeğe değişiyormuş içim rahatladı erken hisseden arkadaşlarım var çünkü