cigdem2834 önce kadın doğuma gidiyorsunuz, orası sizi uygun görürse detaylı ultrason için yeşil alan açıyor, o şekilde perinatolojiye randevu alabiliyorsunuz, orası detaylı ultrasonunuzu yapıyor, benim hamile olduğum dönemde doktor riskli gebelere bakıyoruz sadece demişti, 4 düşükten sonra hamile kalıp iğne felan kullanıyordum, onların nezdinden riskli gebe sayılmadım diye gidemedin 😅 ya da canlarının istediği gibi davranıyorlardı bilemiyorum garip bi hastaneydi zaten