Shineswann bende sezeryan olcam canım
1 adet uzun elbise tarzında gecelik ameliyatlı olcaz kolaylık olsun diye aytiyettten 3 adet daha düğmeli pijama takımı koydum kan olur kirlenir vesaire bişi olur fazla kalırız Orda ele karşı mahçup olmuşum diye
4 5 adet yüksek bel iç çamaşırı
2 adet sütyen 1 terlik 3 çorap
💜bebeğe bi kalın bi ince battaniye
İki adet hastane çıkışı yanında yedek iki takım
Bebek bezi ,ıslak mendil ,ağız mendili,puseti bu kadar yeni uyandım daha fazla aklıma gelmiyor hem senin de aklına gelmeyen eksik bişeyin varsa içinde okurken aklına gelir sağlıkla kalın inşallah 🙏