kızlar 36+4 haftalık hamileyim doğuma az kaldı kuru öksürüğüm var ama biraz şiddetli çok şükür ateş vs yok evde en iyi nasıl geçirebilirim ilaç kullanmak istemiyorum meyveyi arttırdım nane limon içebilir miyim bilmiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var doğumdan önce iyileşmek istiyorum bebeğime de sorun olmasın diye 😔