Ben de şiddetli olmasa da yaşadım, top gibi oluyordu kaslarım toparlanıyor belli bir yerde givi olup gerginleşme hissi vuruyordu. Bazı günler çok bazı günler hiç şeklimde. Doktor düzenli kasılma gibi olmadığı, ishal kusma vb başka şikayetler eşlil etmediği sürece korkacak bir şey yok demişti. Braxton hicks kasılmaları deniyormuş. Yine de siz kendi doktorunuza danışın. Mg kullandırıyorlar bazen