Elisa0110 Kızlar afedersiniz idrarı yaparken karnımda ağrı ve sancı oluyo özellikle karnın alt ye yan kısımlarına doğru en son 4 lü tarama da tahlil vermiştim doktor sonucuna iyi demişti. Benm gibi olan var mı 😔
urs61 Elisa0110 Enfeksiyon da olabilir böbrek genişlemeside canım benim.. Bende 21. haftamda aynı şikayetle gittim özellikle sağ yanım ağırırdı sonra ultrason bakalım dediler acilde genişleme olduğunu gördük Takip ediliyorum şimdi
esrashnn01 Elisa0110 sağlık ocağına gidip idrar ver canım bende hiçbir şikayet olmamasına rağmen Lökosit biraz yüksek çıktı sende de öyle olabilir hemen ilaç veriyorlar tek kullanımlık bir antibiyotik hemen geçiyor
Elisa0110 busu1 şuan 21.haftadayım doktor 24 de kontrole çağırdı. Söyleyip biraz erken gideyim o zaman 😔
ahu301 busu1 aynı şikayet bende de var. Banada doktorum enfeksiyon diyor, bol su içmelisin diyor ama ben Malesef içemiyorum , en az 2 3 litre diyır ama ben 1 litre bile içemiyorum
busu1 Elisa0110 Git tabiki ilerleyince sıkıntı oluyormuş bende de başlarda oldu 1 günlük suda çözelti vermişti kullandım geçti hemen 🌸
Elisa0110 busu1 inşallah bişey yoktur ya şuan da hastayım su içmeye de dikkat ediyorum ara ara oldu böyle. Bide yatarken de bazen o yattığım tarafım ağrıyor karnımda o da mı enfeksiyon dan acaba sizde oldu mu böyle bir şey
busu1 Elisa0110 Benim o zamanlar hep kasık ağrım vardı zaten bilmiyorum ki o yüzden korkulacak birsey yoktur Allahın izniyle ama aksatmayın yine de sağlık ocağında da idrar tahlili verebilirsiniz gebelik testi gibi bi kitle öğreniliyor hemen
Elisa0110 busu1 bilmiyordum valla çok sağol canım🥰🌸 pazartesi gideyim olmadı zaten evhamlıyım şimdi bide bunu düşünüp uyuyamam. 😔
busu1 Elisa0110 Yok kuzu bizde kitle yapılıyor onun için gerekmiyor erken gitmek sizde nasıldır bilmiyorum
Elisa0110 Bu0 pazartesi gidicem canım acaba demir ilacı yapar mı bitmişti içmiyordum dün tekrar başladım sabahına böyle karnımda ağrı oldu
Bu0 Elisa0110 üzülme aşkım ilaç verirler geçer bendede çok enflasyon oluyor kaşıntı oluyor akıntı oluyo kremle geçiyor yarın bakar doktor ona göre ilaç verir haala ağrın oluyomu
Elisa0110 Bu0 inşallah canım benim ya 5 sene sonra oldu yaa o yüzden çok takıyorum böyle şeyleri üzülüyorum bebişe bişey olacak diye Allah korusun 😔
mervestyledd Elisa0110 22. Haftada aynı durumu yaşadım birde kokulu akıntım vardı karnımın altındaki ağrıya doktor bebek aşağıda ondandır dedi ama yürüyemiyordum farklı bir doktora gittim idrar tahlilinde enfeksiyon çıktı şase antibiyotik ve fitil verdi 3lü. Kullandım ve geçti. İdrar yolu enfeksiyonu bebek için tehlikeli erken doğumu tetikleyebiliyormuş maalesef hemen gidin idrar tahlili idrar kültürü yaptırın ilaçlarınızı kullanın. Geçmiş olsun🌷