Kızlar 2 ay 12 gün önce sezaryen oldum. Bu kapanmayan dikişimde bi problem olduğunu hissediyordum zaten 3. Gün acile gitmiştim benim dikişim açılmış gibi hissediyorum bi bakabilir misiniz diye bi problem yok dediler sonraki 2 kontrolümde de aynı şekilde ama ara ara acıyordu biraz kızarıp doktor bunların normal olduğunu söylemişti. Dünde aynı şey oldu ama geçer daha öncede oluyordu dedim. Sabah yoğun bi ıslaklık hissedince baktım küçük bir delik toplu iğnenin top kısmı kadar ve yoğun bi şekilde iltihap akıyor. 2-3 saat içerisinde de daha da açılmış gibi görünüyordu.Akşama doğru hastaneye gittim acile. Kadın doğum doktoru yoktu acil hekimi ilgilendi pansuman yapıldı kadın doğum doktoruna sormuş hametan verdi ve kendi doktoruma görünmemi söylemiş. Ben antibiyotikli bi krem yazar diye düşünmüştüm Hametan enfeksiyonlu açık yaraya sürülmez gibi hissettim. Randevu bulamıyorum 2 hafta sonraya kadarda. Pazartesi günü sıra alabilirsem alıcam. Bu kapanmayan 1 dikişimi yine dikerler mi çok korkuyorum var mı başına gelen 😕