Bebeek_12 ben ilk çocuğumu emzirirken kullandım. Şimdi 2.ye hamileyim hala kullanıyorum bunu emzirirkende kullanıcam. Çünkü antidepresan kullanmamak beni çok daha kötü etkiliyor. Allaha şükür bir zararını sıkıntısını görmedim. Yıllardır doktor kontrolünde kullanıyorum.