Sumide medicana..burda ilgi manyagi insanlar yok devlette ilgi yok falan dedi ilk cocugumuz her sey guzel olsun dedik.sigorts yaptirdik..6bin kusur..neyse 2li test zamani geldi kombine riskim normal ama kanda hcg yuksek cikti diye nipt yaptirdi bize yurt disina giden dna testleri..aldim ben 2li sonuclarimi devlete gittim adam bu sonucta hicbir sey yok dedo baska devlete 2limi tekrarlattim kadin odasina girince tansiyonumu olctu cocuguma bakarken ultrasonda gozlerinin ici guldu..kendi doktorum ne yapti??? Elime 2 brosur tutturdu downlu olabilir dedi ustelik risk sinir altindayken..sadece kana bakarak...uyuyamiyorum gunlerim haram oldu...simdiki aklim olsa dogumu ozelde yapar tum tahlillerimde devlete giderdim.cogu ozel yapiyormus bunu sirf komisyon almak icin her yere yazicam bunu ki insanlar devlete camur atarken daha beterleriyle karsilasmasin...devlette de 2liye guvenmiyorum yine simdiki aklm olsa 10.haftada harmony testini yaptirir bir daha sadece degerlerime baktirirdim.. her sey tecrube..sonuclarimi bekliyorum simdi iyi gelirse ben oraya ve doktor nasil guveneyim ?