Kızlar 20. Haftadayım eğitim araştırma hastanesinde mhrs üzerinden perinatolojiye randevu aldım ayın 7sine direkt gittiğimde bakıyorlar mı o gün sadece başka bir güne randevu mu veriyorlar anlayamadım bir türlü giden arkadaşlar bilgilendirirse çok sevinirim iyi akşamlar