Kızlar 36 haftalık hamileyim bebeğin suyu fazla olduğu için alttan baskı yapıp rahim kasılması yapmasın diye 20. haftalarımdan beri progestan kullanıyorum. Doktorum henüz bırakmamı söylemedi ama bu şekilde kullanmaya devam ederse normal doğumu zorlaştırmaz mı yani ilacı kullandığım için açılmam sancım vs olmaz biraz saçma geliyor var mı bu şekilde son haftalarına kadar progestan kullanıp normal doğum yapan