Hllkckltn Merhaba herkese 6 aylık hamileyim ve hala kendime sabit güvenebileceğim bi doktor bulamadım güvenilir tatlı dilli güler yüzlü doğum korkusu olan bi hamileye nasıl yaklaşmasını bilen bildiğiniz veya doğumunuzu yaptırdığınız bi kadım doğum uzmanı var ise bursa içinde tavsiye alabilirmiyim
Duyguacar Hllkckltn özel muaynaneye gidiyorum ben fsmde serhat tatlıkazan tavsiye ederim o kadar iyi bir doktor ki anlatamam annemin doktoru beni doğurtturmuş simdi sıra kızımda 😊
Weewe Hllkckltn ben de cenk aşkalli ye gidiyorum. 18 haftalığım, hiçbir sorun yaşamadım çok şükür ama olsa eminim çok güzel üstesinden geliriz birlikte. Umi plazada özel muayenehanesi var.
Rabiaibrahim0803 Hllkckltn hayat hastanesinde nazmiye hanımı hep öneriyolar ablamda yeni gitmeye başladı ona ve çok ilgili olduğunu söylüyo inşallah 2 hafta sonra bende ona gitmeye başlıycam
kyhskyhs Hllkckltn 36 haftalığım başından beri Dr Cenk Aşkalli ye gidiyorum.. aile boyu çok severiz kendisini :) şiddetle tavsiye ediyorum. Umi plaza da kendisi ve muayene ücreti 230 lira
zmgdnk Merhaba, dr Cenk Aşkalli, bende hamileyim 4 aylık olduk çok şükür, ama ilk zamanlarım sıkıntılı geçti kanamalarım oldu, hastane de yattım vs... şimdi iyiyiz çok şükür bir daha yaşatmasın rabbim. Ama bu süreçte Cenk bey bizi hep güler yüzüyle ve en önemlisi sakın ve rahatlatıcı, samimi haliyle yaklaşti. Ben çok memnun
zmgdnk Weewe en son ne zaman gittiniz muayenesine, Ocak’tan sonra 230tl oldu ücretti bizden öyle alınıyor
Weewe zmgdnk ilk aralıkta gittiğimizde ödemeyi ben yaptım, sonrakileri eşim. Arttıysa bana söylememiş :) Pardon
kyhskyhs Hllkckltn bu arada geçen sene kürtaj oldum.. kürtajımı da Cenk hoca yaptırmıştı.. süreci çok iyi yönetir ve takibini iyi yapar.. memnun kalırsınız bence bi deneyin isterseniz