Ben her akşam yatmadan laktozsuz süt içiyorum. İyi geliyor direk. Ama geçen gece artık çok kötüydü doktorum gavinda diye ilaç verdi şase olarak onu içtim, direk kesti. Başımıda hafif yüksek tutuyorum öyle yatıyorım midem çok yanınca. Ama insanı çok yoruyor uykuda