ksmk doktora giderseniz krem bandaj filan önerecektir zaten geceleri cok oluyorsa bandaj sararak yatın rahatlarsınız günlük işlere biraz ara vermemiz gerekiyor koldaki damarlar zaten kilo ve ödemden kaynaklı şişiyor agrısı bu yüzden oluyor bana geçiçi olduğunu söyledi gecmeyen ilerleyen durumlarda hamilelik sonrası bakıp ameliyata kadar gidiyormuş umarım böyle bi durumla karşılaşmayız geçmiş olsun size de ☺️