Kızlar bu benim 3 hamileliğim şuan 6 haftadayım diğer iki hamileliğimden daha farkli geçiyor bunda çok üşüyorum 4 haftadan beri hep ayaklarım ve ellerim buz gibi, çok uykum geliyor, çok et canım cekıyor ve mide bulantım daha olmadi diğer iki hamileliğimde hemen mide bulantım başlamıştı bunda daha gelir mı bilemiyorum sizce cinsiyet belirtisi olabilir mı üşüme vs ?