Ezogelin Hanimlar merhaba, 37 haftadayim artik dr dahil herkes sonlara dogru bebek hareketleri yeri daraldigi icin azalir diyor ancak masallah bizimki baya hareketli dogum olmayacak mi zamaninda acaba dogum yaklasinca mi hareketleri azaliyor yasayan bile var mi yardim lutfen??
FtMs Ezogelin bende aynı şeyleri okudum ve duydum ama 37+5 olduk çokta belirgin şekilde azalma olmadı bebeğimin hareketlerinde
Ezogelin FtMs vakti gelince gelmezse diye endise ediyorum suni sanci cekip cekip bi de sezeryan olmak var o da baya eziyetli:(
FtMs Ezogelin inşallah vaktinde normal sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın artık gelsinler diye bekliyoruz 😊