Onurbanuu Kızlar 35 hafta ıcındeyım wc zorlamıyorum kendımı ama buyuk yaptıgım zaman sılınce ıkı kere peceteye kan gelıyor bagsur baslangıcımı dogumu etkıler mı nedır sızce
Boysmom2 Onurbanuu Aynı durum maalesef, doktorunuza danışın onun bilgisi dahilinde ilaç kullanın ki ilerlemesin ben krem kullanıyorum çok şükür iyi geliyor yara kapanıyor hemen, bir de oraya sıcak su tutmakta iyi geliyor
Hurricane Onurbanuu basur olma ihtimali çok yüksek ama siz yine de bu doktora gidin baksınlar iç mi dış mı diye. Bende de gebelikte çıkmıştı. Kuru kayısı öneririm ben gebelikte ve sonrasında dikişlerim düşene kadar yedim ıkınmamak için. Bana çok iyi geliyordu.