Eliff58 önce karnıydı o düzeldi şimdi bacaklar bir kere docente gittim dedi bu bebek cüce felan dedi hasta dedi iskelet sıkıntısı var dedi sonra kendi doktoruma gittim hayır bence 1 2 hafta gerilikten bişe olmaz dedi sonra beslenmemi düzelttim bir haftaya düştü yarın gidicem bakalım ne bekliyor beni