ilkiminannesi Estrofem kullanıyorum ve daha çok süre kullancam göğüs hassasiyeti var ve kaşınıyor. Bunla nasıl baş edeceğim 😩
Aaayseeert ilkiminannesi onlar da etkiliyor olabilir canım bu vücutta ki değişimler maalesef ki sürekli devam ediyor ilaçların yan etkisi . Ama zamanla alışıyorsun merak etme
ilkiminannesi Aaayseeert Sen sordun mu doktora ilaçlar iğneler ne zaman bırakılacak Birde fitil var mıydı senin ben de başlıcam ona büyük ihtimalle iğne dışında varmış hemşirem söyledi bugün
Aaayseeert ilkiminannesi bana daha devam edeceksin dedi sanırım kalp atışına kadar . Dekort diye bi hapım vardı kutu bitince bırak dedi o kadar canım . Ben fitil olarak kullanmıyorum iğnesini kullanıyorum progestanın sabah akşam
Aaayseeert ilkiminannesi herkesin süreci farklı oluyor canım burada bi sürü insan fitil şeklin de ya da ikisini de aynı anda kullanıyor doktorun demek ki öyle uygun görmüş tutunmaya yardımcı oluyor zaten
Aaayseeert ilkiminannesi evet evet boşver sen bunları düşünme doktorlar en iyi şekilde en uygun gördükleri ilacı veriyorlar canımmm 💖 sonu güzel olsun inşallah 🤲
Aaayseeert ilkiminannesi kendimi açıkçası hamile gibi hissedemiyorum henüz çünkü hissetmiyoruz ya bebeği falan ondan galiba . Ama çok yorgun halsiz hissediyorum kendimi
ilkiminannesi Aaayseeert yaaaa inşallah daha kötü belirtileri olmaz bunlar normal canım Söylediniz mi ailelere
Aaayseeert ilkiminannesi hayır daha kimseye söylemedik canım ben kalp atışını falan duymayı bekliyorum daha erken gibi geliyor söylemek için