4bebe hayır bi de diyor ya Allah yapma diyor haşa tövbe alan Rabbim veren Rabbim bunu sorgulamak bize mi kaldı demek ki o iki canın nasibi yokmuş bu dünyada ne insanlar var bir sürü kayıp yaşayıp evlat sahibi olan böyle saçma bir şey yazılmaz ki özellikle hemen hemen herkesin hamile olduğu ya da anne olmak istediği bir platformda.
Patoloji sonuçları çıktıktan sonra temizse siz tekrar doktora gidin çocuk istediğinizi söyleyin bence. Eğer doktorunuz ilgili değilse değiştirin, gerekirse detaylı incelemeye alınsın belki eşinizden kaynaklı da olabilir. Sağlıksız, zayıf sperm üretiyor olabilir yani her şey mümkün. İkiniz de görünseniz iyi olur aslında. Rabbim gönlünüze göre versin ❤️