Canım ümidini hiç kaybetme çünkü bende polikistikover vardı adettim düzensizdi ama şuan 3 bebeğime hamileyim 🥰 en başta sitres çok etkiliyor ilk kızıma 7 ay kalmadım ilaçlar fln yok sonra yumurtlama testleri ile tanıstım ikinci denemede hamileyim ikinci bebegimdede düşününce direk yumurtama, testi aldım ö günleri değerlendirdim çok şükür bundada ilk ayda tutmaz dedim ama bir baktım hamileyim 🤗 o yüzden hiç ümidini kaybetme