cuma günü çatı muayenesi oldum. 2 cm açıklığım olduğunu söyledi doktorum ve de nstde düzensiz sancılarım çıktı. ayrıca doktorum muayeneden kaynaklı lekelenmenlerin olabileceğini korkmamam gerektiğini söyledi. ara ara leke geldi kahverenginde ama bugün akşam üzeri daha koyu sümüksü yapıda akıntı gibi bişey geldi. acaba muayeneden mi yoksa nişan mı bilemedim. sancı falan yok arada karnım kasılıyo o kadar. napsam bilemedim. 38+2 yim