yzcecrin bende de aynı belirtiler oldu ek olarak sırt ağrısı ve çok fazla gaz oldu senin saydıkların adet belirtisiyle de aynı canım insan kolay kolay ayırt edemiyor bende hep ikilemde kalmıştım acaba diye 6 gün kala test yaptım negatif çıktı 5 gün kala yine yaptım silik çizgi çıktı 3 gün kala kan verdim hamile olduğumu öğrendim 4+6 haftalık hamişim şuan inşallah seninde tutunma ağrısıdır testi erken yapma ama en az 4 5 gün kala yap