Pembemiimavimii ilki 39+5 ikinci 38+3. ilki normal doğumdu çok kolay hızlı oldu doğumum ikincisi 1 gün hastanede geçirdim tüm müdahaleler yapılmasına rağmen doğmadı ve acil sezaryene alındım o ilginç bir doğumdu hiç ağrım yoktu ama sancım vardı bebekte çıkmak istemeyince ve strese girince hemen ameliyata alındım. Şimdi 2 yaşında kızım yok böyle bir inat dik başlılık 🥲 3. Ye hamileyim şimdi tabi o da mecburiyetten sezaryen, ne zaman derse artık dr um