Esnsntrk Kızlar cuma günü inşallah 5+0 olucam kese görünür mü acaba ultrasonda acaba. Siz ne zaman gördünüz keseyi ve kalp atışını
gebeyimgebesin Esnsntrk canım bende cuma günü 9 ocakta 5+0 olacam doktor randevusu aldım inşalla kese görünür. Yani ben en azından görüneceğini düşünüyorum
ayser2622 Esnsntrk kese tabi ki görünüyor ama kalp atışı max 9 haftaya kadar duyulabiliyor. Rabbim duymayı nasip etsin . Bazen kese var ama bebek yok . Boş kese oluyor Allah korusun
aselimdurum Esnsntrk 4de keseyi 6da kalp atışı duymuştum. Keseyi görebilirsiniz ben zayıf olduğum için karından göründü ama biraz kilosu olanlarda karından görünmüyor vajinalden görünüyor
nuriyegcl Esnsntrk sizi hatırladım 🥹 geçen ay regliniz gecikmişti sonrada regl olduğunuzu haber vermiştiniz çok sevindim postunuzu görünce sağlıcakla kucağınıza alın inşallahh 🥹🩷🌸
gebeyimgebesin Esnsntrk canım benim randevum 9 ocaktaydı ben bugün gittim başka bir sebepten ötürü doktor bir kese muayenesi yapalım dedi. 6 mm kese göründü çok şükür
Adada Esnsntrk gözükmez bence çook erken daha 7.haftadan sonra görünür kalp atışı duyulur vs. Ben ablam ve arkadaşlarımdan bilirim kendim de 2.ye hanileyim 8.haftabda kalp sesi ve kendisini de görmüştüm net oluyor çünkü :)