defne1907 İç çamaşırıma gelmişti dört beş damla akıntı şeklinde peçeteye silince yoktu belim biraz daha ağrımıştı bugün sizce neden olur korkmalı mıyım
defne1907 rainbowdash yarın gidiyim o zaman acile haftasonu çünkü daha kalp atışını bile duymadım küçük diye haftaya gel demişti doktor
semiii defne1907 dikkat et canım bu haftalarda kese içi kanama olabiliyor doktora gözük mutlaka korkma bebişte birşey yoktur 🫠
defne1907 Birrrcan gitmedim doktora bugün yine gördüm akıntı şeklinde normalde randevum yarın sabah ama beklesem mi acile mi gitsem kararsızım
semiii defne1907 gidince haber ver. Benim 8 haftada bir lekelenmem olmuştu kahverengi tarzında senin gibi 4-5 gün sonra gittim kese alanında kanama varmış progestan’a başladım 3 günde düzeldi.
semiii defne1907 aslında korkulacak birşey değil düzeliyor ya gene düzenli kullan sen geçmiş olsun 😊🌸