Gks_01 22 haftalıgim daha yeni kan idrar verdim sonuçlarım kötü değildi acaba vitaminden kaynaklimi dedim Çarşamba doktor randevum var zaten ogune kadar korktum bende bişi varmı acaba diye sürekli değil günde bir defa ama insan ister istemez korkuyor