Buraya 6 yıl önce gelmiştim ve çok güzel insanlar tanıdım birbirimize çok yardımcı olduk o dönemlerde şimdi tekrar burada olmak beni duygulandırdı. 2. Bebeğim için tekrar buradayım ve tekrar bilgilerimi paylaşacağım hamişler olarak birbirimize ihtiyacımız vaaaar 🐣👯♀️😍
6+2 olduk biz de kalp sesini pazartesi duymaya gideceğiz inşallah 🙏 Siz de durumlar nasıl,bu ikinci gebeliği olanlar nasıl geçiyor ilkine göre 🙂↔️