yagmurlugezegen Öncelikle hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏻 İlk doğumum mecbur sezaryen olmuştum. Ben de ikinciyi SSVD yapmayı çok istiyordum ama ben de riskleri düşünüyorum. Ben müdahalesiz bir doğum isterdim epizyatomi ( kesi) olmadan, kesi ileride büyük sıkıntılara sebep oluyor ( çişini tutamama vs gibi) doktoruna sordum. Kesi yapamayız diyemem dedi. Doğum bir de genetik, annemin, anneannemin doğumları zor olmuş. O yüzden yapacak bir şey yok diyorum. Vardır her şeyde bir hayır. Bir yavrum daha var onu da düşünmem lazım. Siz de öyle düşünün yavrunuzu kucağınıza aldınız ne kadar güzel, buna odaklanın keyfinizi bozmayın.🌸