zeh6363 cylnboran04 maşallah ya hoşgeldin 2. Trimester diyeli dün gibi ben de 2 gün sonra yazarım inşallah 7. Aya girdik dimi
tarhanfur cylnboran04 mart sonu nisan başı illa tam gününü dolduracak dğeil ki bir hafta erken gelse mart sonu oluyor
cylnboran04 peroksizom benım normal doğum bebegım gelmesıne bağlı bende inşallah nisanda doğsun ıstıyorum mart doğumlu oğlum var aynı ay olmasını ıstemıyorum nasıp bakalım
Elliiiffff Ben de yarın 27ye giriyorum, hesabıma göre ramazan bayramının ertesi hafta tam 38.jafta oluyor, sezeryan olacağım için doğum o zamanlara denk geliyor😊