Ben normalde playstation almayı düşünüyordum. Bugün bi çakmak attı marka bir çakmakmış 77.000 tl onu istiyormuş doğum gününe. Bana da bi çakmağa o parayı vermek çok saçma geldi. Telefonu epey eskimişti acaba iphone 17 pro mu alsam. Az önce konusu dönerken de bi telefona 120 bin vermektense bi çakmağa 77 bin vermek daha mantıklı dedi. Bence çok mantıksız 😂 akıl verin lütfen